Seitsmes

Reeglid

Seitsmendal mängul, tuntud ka kui Sedma või Zsirozas , on järgmised reeglid:

  • seal on 32 kaarti; seal on 8 numbrit, 7, 8, 9, 10, J, Q, K ja A; igal joonisel on 4 kaarti
  • iga mängija saab mängu alguses neli juhuslikku kaarti
  • mängijad tilk kaardi, ükshaaval
  • kaudselt, esimene mängija võtab kaardid
  • kui teine mängija langeb 7, või kaardi sama näitaja nagu esimene, siis ta saab valida kaardid asemel
  • esimene mängija saab esitada vastuväiteid eelmises olukorras, kuid ainult siis, kui ta langeb samuti 7 või kaardi sama näitaja kui esimene
  • pärast kaartide tõstmist saab iga mängija võrdse arvu uusi kaarte, nii et neil on jätkuvalt 4 kaarti
  • on 8 punkti: 10 ja A arvud
  • võitja on see, et mängija, kes on rohkem punkte lõpus mängu

Muud võrgumängud

Muud Mängud.net mängud, lähtudes nende populaarsusest:

1. Nonogrammid
Avasta peidetud pilte põhineb kohaline vihjeid.

2. Futoshiki
Täitke pardal, austades ebavõrdsust.

3. X-palli
Eemaldage pallide rühmad õiges järjekorras.

4. Sudoku
Täitke numbritega 9x9 pardal, piirangutega.

5. Pallilaskja
Tehke 3 palli rühmad, kuni aeg otsa saab.